Gymrapport med 6 øktplaner | Idrettsfag

Innledning
Min form til dags dato er helt grei. Den er ikke den beste, men er heller ikke den verste. Jeg har slitt mye med jernmangel, og har derfor hatt lite energi. Da følte jeg at jeg skulle besvime av å gå opp en trapp. Til dags dato er jeg ”frisk”, og har fått tilbake energien.

Jeg er opptatt av helsen min, så bryr meg om hva jeg spiser. Jeg spiser ikke mye usunt, og gjør jeg det passer jeg på hvor mye jeg spiser. For det hjelper ikke å trene dersom man ikke spiser riktig. Jeg trener mest styrke, og ikke så mye utholdenhet. Så jeg har ikke den beste kondisjonen.

Jeg har også noen kuler på føttene som gjør at jeg kan få vondt av å løpe langt. Det får jeg ikke gjort noe med, i følge legen.

Utdrag
Målsettingene mine er at jeg skal fortsette å gå på det private treningsstudioet, og trene der. Dette vil jeg at jeg skal fortsette med lenge, selv om jeg har oppnådd resultatet jeg vil. Jeg ønsker og holde vekten min, og ikke legge på meg. Jeg har også noen mål om å få mere muskler i lårene og magen, Jeg skal også prøve å få et sunnere kosthold.

Kostholdet mitt er ikke ille. Jeg spiser hjemmelaget mat hver dag, og sjeldent fast food. Av og til kan jeg kjøpe usunne ting, noe jeg skal prøve å stoppe med. Jeg har laget en treningsplan som inneholder en matplan. Det eneste problemet er at jeg ikke bestemmer hva vi skal spise til middag, så den er vanskelig å følge. Men noen ting får jeg gjort. For eksempel å kutte ut unødvendig salt i maten.

Få gratis tilgang til oppgaven

Last opp en av dine egne oppgaver og få tilgang til denne. Det tar bare 2 minutter