Freia sjokolade med kvikk lunsj | Reklameanalyse

Innledning
Reklames avsender er Freia, som er eit norsk aksjeselskap som har produsert sjokolade til det norske folk siden 1889.

Den nye sjokoladen som er avbildet på plakaten er en kombinasjon av den klassiske rene Freia melkesjokoladen fra 1889 sammen med kjeks- og tursjokoladen Kvikk lunsj fra 1937 som også er Freia produsert.

Utdrag
Målet med denne reklamen er at flere skal se at Freia nå har produsert en ny sjokolade, og forhåpentligvis få flere til å kjøpe sjokoladen.

Med god selvtillit og et godt rykte trenger ikke Freia å overbevise med stor tekst og billige priser. Reklameplakaten viser nemlig liten grad av overbevisning for å få oss til å kjøpe sjokoladen.

Det eneste som står skrevet er at den klassiske melkesjokoladen nå har fått litt Kvikk lunsj i seg, noe som i seg selv skal være nok overbevisende.

Bytt til nytt Last opp en av dine oppgaver, og få tilgang til denne oppgaven
  • Oppgaven blir kvalitetssjekket
  • Vent i opptil 1 time
  • 1 nedlastning
  • Minst 5 i karakter
Premium Fast lav pris pr. måned Få tilgang nå