Analyse av reklameplakaten jenteloven

Innledning
Kampanjen "janteloven" ble publisert i Aftenposten 12. oktober 2012 er en kampanje fra Plan Norge som er en fadderorganisasjon.

Plan Norge er en global organisasjon som jobber for grasrota for barn rettigheter, og driver med utviklingsarbeid i mer enn 50 land.

Utdrag
Plan internasjonal er en organisasjon som gjennom flere år har jobbet seriøst med utviklingsarbeid.

De har også vært den organisasjonen som både operasjon dagsverk har samlet inn penger til, samt at TV - innsamlingsaksjonen gjennom NRK har samlet inn til.

I tillegg har flere kjente personer i Norge markedsført plan Norge gjennom å stå frem som ambassadører.

Derfor fremstår de som en troverdig aktør som vi har tiltro til, og dermed styrker reklamens etos.

Bytt til nytt Last opp en av dine oppgaver, og få tilgang til denne oppgaven
  • Oppgaven blir kvalitetssjekket
  • Vent i opptil 1 time
  • 1 nedlastning
  • Minst 5 i karakter
Premium Fast lav pris pr. måned Få tilgang nå