Tine Ekte Geitost: «Gammel tradisjon i ny drakt» | Analyse

Tine Ekte Geitost: «Gammel tradisjon i ny drakt»

Innledning
Brunosten er noko av det som gjer nordmenn til nordmenn. Frå gamledagar av, har den norske brunosten vore ein viktig del av Norges kultur.

Tine har laga ein reklameplakat kor dei lanserer ein ny type brunost. Kva for verkemiddel og appellforma har dei nytta?

Utdrag
Tine har nytta fleire elementa som byggjar på det typisk norske i reklamen. Den norske naturen er eit av dei fremre symbola på Noreg og difor har Tine vald å nytte eit snødekka fjellandskap som bakgrunn i reklamen sin.

Blikkfanget er likevel den nordiske jenta med musefletter, vinterklede og ulike innslag frå den norske bunaden. Ho er strategisk plassert i det gylne snitt og har eit drøymande uttrykk i ansiktet.

Nedst i hjørnet av reklamen har Tine plassert den nye brunostpakninga for at mottakaren skal kjenne til utsjånaden når dei skal handle i butikken.

Få gratis tilgang til oppgaven

Last opp en av dine egne oppgaver og få tilgang til denne. Det tar bare 2 minutter