Egentreningsrapport | Gym

Innhold
Øktplan…………………………………………………………………………………………………………………. 3
Øktplan 18 oktober…………………………………………………………………………………………..……3
Øktplan 25. oktoober……………………………………………………………………………………………..4
Øktplan 1. november……………………………………………………………………………………………..5
Bilder av styrkeøvelser……………………………………………………………………………………………7
Bilder av tøyeøvelser………………………………………………………………………………………….…. 8
Konklusjon…………………………………………………………………………………………………………….9
Kilder…………………………………………………………………………………………………………………….9

Utdrag
Jeg synes det er vanskelig å vurdere egentreningen som har blitt gjennomført, for det har vært såpass få økter, slik at jeg ikke har gjort noe progresjon. Men jeg vil likevel konkludere med at øktene har blitt gjennomført som planlagt og gått bra.

1. Beskriv hvordan det har gått fra gang til gang. Jeg har trent mellom gymtimen også så treningen har gått i ett, så jeg har unngått å bli støl. Trening nr. 1 gikk helt fint, jeg hadde ikke så mye overskudd så treningen ble sånn halvveis. Det var egentrening nr. 2 som ble den hardeste, men den gikk veldig bra. Jeg hadde masse energi og fikk presset meg veldig.

2. Nådde du målet? Hvorfor? Hvorfor ikke? Jeg har alltid som mål å bli sterkere, men dette er umulig på en så kort tid, så jeg hadde ikke noe merkbar progresjon, men håper jeg har det til neste egentreningsperiode.

3. Noe du ville gjort annerledes? Nei egentlig ikke.

4. Hvordan var det å sette seg et langsiktig mål? Det virker oppnåelig å nå det målet jeg har satt meg, men det tar litt tid. Jeg har lenge satt meg disse målene, ikke bare denne perioden. Det er gøy å sette seg mål for å se om du faktisk klarer det, og hvis man ikke klarer det, vet man nok hvorfor. Jeg har en plan om å klare å løfte flere kilo, men det om kanskje et halvt år.

Få gratis tilgang til oppgaven

Last opp en av dine egne oppgaver og få tilgang til denne. Det tar bare 2 minutter