‘Redd verden litt hver dag’ | Analyse | 5 i karaker

Innledning
Annonsen «redd verden litt hver dag» er en annonse gitt er en annonse gitt ut av Svanemerket. Svanemerket er et miljømerke som forteller at et produkt har miljøvennlige ingredienser.

Utdrag
Bilde på etiketten formidler en nedbrent skog som forbli en realitet hvis en ikke gjør en forandring. En forandring som vil si å ta miljøvennlige valg tilknyttet til produkter en kjøper i dette tilfellet.

Hensikten med annonsen er å opplyse om Svanemerket og oppfordre forbrukere til å velge varer med miljø merking." Dette gjøres ved å ta i bruk ulike retoriske appellformer.

Bytt til nytt Last opp en av dine oppgaver, og få tilgang til denne oppgaven
  • Oppgaven blir kvalitetssjekket
  • Vent i opptil 1 time
  • 1 nedlastning
  • Minst 5 i karakter
Premium Fast lav pris pr. måned Få tilgang nå