Trening og kosthold | Artikkel

Innledning
Når man endelig har tatt valget om å begynne med trening for å bygge opp muskulaturen i kroppen, er det viktig å sette seg inn i hva som skal til for å oppnå det resultatet man ønsker.

Det å bygge muskler handler ikke bare om å trene mest mulig, det handler også om å trene smart og effektivt, samt å ha et kosthold som samstemmer med treningsmålene.

Innholdsfortegnelse
Trening Og Kosthold
- De Første Ukene
- Vektreduksjon Og øKt Muskelmasse
- Proteinrik Mat
- Helheten
- Kilder (Litteraturliste)

Utdrag
Det er også fullt mulig å kombinere trening for å øke muskelmassen med trening og mål om å senke fettprosenten. Det krever derimot at man holder seg nøye til trenings- og kostholdsprogrammet man har satt opp.

Tradisjonelt sett har man alltid hørt at man må velge det ene eller det andre når man skal sette seg et mål for treningen, og at disse ikke kan kombineres. Men det finnes altså unntak.

En studie i Canada (Gottlieb, 2016) fra Mc.Master University utførte en test på 40 overvektige menn i 20-årene. Selve studien varte i 4 uker, og alle skulle redusere kaloriinntaket med 40% i denne perioden.

Bytt til nytt Last opp en av dine oppgaver, og få tilgang til denne oppgaven
  • Oppgaven blir kvalitetssjekket
  • Vent i opptil 1 time
  • 1 nedlastning
  • Minst 5 i karakter
Premium Fast lav pris pr. måned Få tilgang nå